27 February 2016

24. Wzór na liście słonecznika / Sunflower leaves pattern

PL: Kończę nową sukienkę, zostało mi kilka okrążeń, ale zanim ją ozdobię, pochowam nitki i obfotografuję, podzielę się z Wami liściastym wzorem, którym właśnie tę sukienkę robiłam. Tak wiem, monotonna jestem i znów będę się rozwodzić nad zachwycającą urodą florystycznych motywów w dziewiarstwie. A będę, bo wciąż mi się nieziemsko podobają! :)

Symbole stosuję za ABC robótek na drutach, Ta strona jest dla mnie jak encyklopedia drutowania, do której zaglądam zawsze zanim rozpocznę nowy projekt. Tam też można znaleźć pełny opis symboli z instrukcją wykonania (odmiany oczek). 

ENG: I'm finishing my new dress right now, but before I tie the loose ends and make some pictures I would like to share this pattern with you. I've used the pattern for the dress because I still adore all floral motifs. 

All stitches with instructions you can find out at ABC robótek na drutach,

Liście słonecznika / Sunflower leaves
Wzór na liście słonecznika (na drutach)  / Sunflower leaves knitting pattern

Legenda: 

oczko prawe
knit


oczko lewe
purl
narzut 
wool over needle / won
yarn over needle / yon
yarn over hook / yoh
yarn forward / yfwd

dwa oczka prawe razem na prawo
knit two together / k2tog


dwa oczka lewe razem na lewo
purl two together / p2tog


trzy oczka z jednego 
increase into the same stitch three times









No comments:

Post a Comment

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)